maandag 21 februari 2011

PostHeaderIcon cuddly friends


Vakantie! Heerlijk! even geen gevlieg en lekker de tijd om weer wat te creeeren..



Deze kaart heb ik gemaakt met verschillende stempels van magnolia en ook het papier is van magnolia gecombineerd met wat velletjes van een blokje van de action.
De kaart is helemaal gemaakt in grijstinten, helaas komt dat niet zo mooi over op de foto..

De chandelier is een embellishment die ik zelf gemaakt heb
Het zijn lange slierten van kralen die ik met een draadje vast heb gezet op het papier.
Ik heb een tweetal foto's gemaakt van hoe ik hem heb opgebouwd, mocht je geen idee hebben hoe dit werkt, mag je me natuurlijk altijd even een berichtje doen..


Ook de teksten heb ik zelf op de computer gemaakt.
 Ik kon geen goeie bijpassende tekststempel vinden en heb het op deze manier opgelost. Had het nog nooit eerder gedaan, maar na wat stoeien is het me toch gelukt.
Normaal ben ik helemaal niet zo van de digi's maar het heeft zo toch wel wat..



Verder heb ik de kaart nog wat opgeleukt met bloemetjes, brads en lint.

Deze kaart doet mee met de volgende challenge(s)

fab 'n funcky: Create your own
Simon says stamps:make your own embellishment
just magnolia: Love
challenge up your life: monochrome
Phindy's place: monochrome
Pattie's creations: pets
wildorchidcrafts: sketch
Digital tuesday: use a die
Cutecardthursday: shiny happy cards
Stampin for the weekend: monochrome
7 kids college fund: square


Groetjes Rianna

Voor de liefhebbers heb ik hier nog de digi's van de tekstjes.. Have fun with it!
        





2 reacties:

Mandy zei

Beautiful card...Love the image...Thank you for joining in with us at A Gem of a Challenge...
Mandy x

Katie zei

Super!
Thanks for joining us at A Gem of A Challenge :)

Een reactie plaatsen

toch wel mijn grote trots...

Volgers

sweet stampin spotlight

sweet stampin challenge blog

top 3!

Top 3 !!

Top 3 !!!!

I'm in the Top 5 !!

Top 5

van Diana...Lief he!

Mijn lijst met blogs

Mogelijk gemaakt door Blogger.