zaterdag 5 maart 2011

PostHeaderIcon tag


Omdat sommige dingen al zo lang liggen werd het echt tijd daar eerst maar eens wat mee te gaan doen. Ik heb er nogal een handje van met veel dingen te beginnen en voor het af is vliegen er al weer nieuwe ideeen door mijn hoofd en daar begin ik dan ook vrolijk weer aan..
vandaar de titel..zo veel ideeen te weinig tijd..

De tag had ik dus ook nog liggen, het was bedoeld voor een scrapalbum, en ook de afbeelding die ik heb geborduurd ligt al een tijdje klaar.. 


De leeuw komt uit de petcollectie van magnolia. Ik heb eerst de afbeelding gestempeld. Alle lijnen geborduurd met zwart garen en daarna de vakken opgevuld met verschillende steken.                        
Het oranje vlak heb ik met behulp van nestabillities gemaakt, om de halve centimeter gaatjes geprikt langs de rand en met het borduren heb ik gelijk het kant meegeregen zodat je bij de uitstekende stukjes aan de achterkant geen rommeltje krijgt.



Aan de boven en onderkant heb ik nog wat bloemetjes, blaadjes een knoop en wat lint gebruikt. Het metalen kettinkje wat bovenaan zit is letterlijk een kettinkje. Oude kettingen die ik niet meer draag komen allemaal in een grote bak om vervolgens te verknippen als ik stukjes nodig heb.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
tsg clearstamps: stamp on something else
Tellen's place: embellishments
dutch dare challenges: who is who in the zoo
simply create: power of flowers
creative cottage: tag it
Wild orchid crafts: anything goes
simon saysstamp: no cook recipe
365 cards: fabric

15 reacties:

Desirée-ScrapDees zei

het is echt herkenbaar, begin met tig dingen en uiteindelijk heb ik nog niks af hihi.
Maar je tag is eg mooi geworden en een hoop werk ook geweest lijkt me!

auntbeespickles zei

Oh My Goodness! Wow, what a wonderful project. Just darling!! Thanks for joining us over at the Tellen's Place embellishments challenge. Good luck and I hope to see your creativity again!!
hugs, Sarah

Terry Oulboub zei

This is awesome - not sure if you embroidered the lion yourself but it's awesome! Love the texture and the flowers are gorgeous! Thanks for joining us at Tellen's Place this week for our "Embellishments" challenge! :~)

Joynana zei

Gorgeous tag. Love the colors. The embellishments are perfect. Thanks for joining us at Tellen's Place.

Stacey G.- 2 Craf-t-4u zei

Wow! That is so pretty! looks like a lot of work, but so worth it. Thank You for joining us at Dutch Dare this week!

Rose Petal zei

Hi Rianna. What a beautiful creation. Love the Lion and your embellishments are wonderful. Such pretty flowers and lace. Thank you for joining us at Tellens Place and good luck.
Love Sandra xxx

rianna zei

Yes I really embroidered the lyon myself!

Sussie zei

Wonderful tag! :)

Jane zei

Your tag is lovely thanks for playing at Tellens Place
Luv Jane xxx

*psychangel* zei

Fantastic Creation! How wonderful to stitch over the stamp! Great idea! Thanks for sharing at Dutch Dare. Hugs, Ang x

TaraG zei

OMGosh this is so STUNNING...WOW I can't believe you embroidered the image that is just magnificent and I love the sweet image....such gorgeous texture and colour! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp Challenge!
Hugs,t

Kim zei

Oh my WORD this is absolutely STUNNING! What a clever idea to cross stitch a stamped image! You are soooo talented hun! Absolutely gorgeous!!! Thanks for joining us at WOC!
Hugs~ Kim

Suzie McFloozy zei

O this is just adoreable x
Love all those blooms - gorgeous x
Thanks for joining in with our "tag you're it" challenge at the creative cottage challenge blog x
((hugs)) Suzie xoxo

Croms' Cubby Hole zei

Lovely. Great colour choice for spring. The stitched panel is fab. Thankyou for sharing this with us at Tellen's Place this week and hope to see you back next time

Susan's crafty chaos zei

Beautiful! Thanks so much for playing along with our Embellish chalenge at Tellen's Place, and good luck! :D

Een reactie plaatsen

toch wel mijn grote trots...

Volgers

sweet stampin spotlight

sweet stampin challenge blog

top 3!

Top 3 !!

Top 3 !!!!

I'm in the Top 5 !!

Top 5

van Diana...Lief he!

Mijn lijst met blogs

Mogelijk gemaakt door Blogger.