zondag 23 oktober 2011

PostHeaderIcon Speciale armband voor een speciaal iemand..

*




Zoals ik al aangaf heb ik niet helemaal stilgezeten.
Deze armband heb ik gemaakt voor mijn vriendin haar verjaardag.
Naast scrappen is sieraden maken een van mijn grote hobbies.
Deze is gemaakt door verschillende kralen en edelstenen op een soort van vilt te borduren.
Het is een techniek die ik zelf nog niet heel lang gebruik, maar die wel zeer verslavend werkt..
Via een oud schoolvriendinnetje kwam ik ermee in aanraking.
Zij maakte zulke mooie dingen, dat moest ik gewoon ook proberen.

Groetjes rianna
*


0 reacties:

Een reactie posten

toch wel mijn grote trots...

Volgers

sweet stampin spotlight

sweet stampin challenge blog

top 3!

in de top 3!!

Top 3 !!

Top 3 !!!!

I'm in the Top 5 !!

Top 5

van Diana...Lief he!

Mijn lijst met blogs

Mogelijk gemaakt door Blogger.