zondag 23 oktober 2011

PostHeaderIcon tijd.... je snapt soms niet waar die blijft...

*
Wat kan er snel een hoop veranderen in een leven... We waren al een tijd op zoek naar het ideale huis. En voor ik het besefte had ik het zomaar gevonden..hebben we verbouwt.. ben ik verhuist....en zijn we al weer heel wat maandjes verder sinds mijn laatste blogbericht..
Jullie snappen nu waarschijnlijk waarom het zo ontzettend stil was op mijn blog. Alles is weer in wat rustiger vaarwater gekomen, de avonden vallen sneller in en het belooft een koude winter te worden. Heel veel knutseltijd in aantocht! haha.
Ik heb natuurlijk niet helemaal stil gezeten de afgelopen maanden, want dan zou ik mezelf niet meer zijn. Tussen het klussen, de vakantie en alle andere dingen die me druk hielden door heb ik toch nog een paar projecten uit mijn handen weten te krijgen, want helemaal zonder dat kan natuurlijk niet.....

Groetjes rianna
*

0 reacties:

Een reactie posten

toch wel mijn grote trots...

Volgers

sweet stampin spotlight

sweet stampin challenge blog

top 3!

in de top 3!!

Top 3 !!

Top 3 !!!!

I'm in the Top 5 !!

Top 5

van Diana...Lief he!

Mijn lijst met blogs

Mogelijk gemaakt door Blogger.